mot8

Na prośbę czytelników, wpis o drugim ważnym dla mnie motocyklu – Hondzie CBR 1000F SC21. Domyślacie się zapewne po zdjęciach dlaczego ważnym… O danych technicznych motocykla nie będę pisał, wspomnę tylko dlaczego miałem model wyjątkowy:

1. bo dwa razy cięższy od seryjnego z powodu dużej ilości szpachli na owiewkach,

2. bo nigdy nie było wiadomo, czy silnik odpali, czy nie odpali,

3. bo na postoju pachniał rozgrzaną instalacją elektryczną,

4. bo ze 136 fabrycznych koni mechanicznych żyła może połowa,

5. bo po przekroczeniu 130 km/h należało trzymać sztywno kark i toczyć bój z pędem powietrza, który miotał kaskiem na wszystkie strony z powodu zbyt krótkiej szyby.

6. …bo 9 maja 1998 roku nie zepsuł się w drodze do USC.

mot10mot7 mot6 mot5 mot3